Hyrbilar och cyklar

Min fru jobbar som en galning för att starta upp grejer på Tyresö slott. Blir vernissage den här veckan. Själv åker jag omkring i en hyrbil och handlar grejer åt hennes mamma och det slutar inte så bra. När jag lämnar igen bilen hittar dom en skada på den och jag fattar inte ett skit. 2000 kr åt helvete. Tror jag slängt ut 20 000 kr i år på misslyckade bilar, poliser, registreringar och  nu när jag har hyrbil så får jag pröjsa för något som jag inte har en susning om varför det kommit till.

Irriterad blir man. Riktigt irriterad blir man.  Fotografiskt händer ingenting. Jag tar kanske nån bild då och då. Blev lite inspirerad av den nu avlidne Stanley Greens svarta bok. Kanske ska jag göra min grekbok som jag tänker leverera till hösten på samma sätt. Jobba med olika typer av uppslag.

Glöm inte min workshop den 8-11 september på Naxos. Då snackar vi om böcker, utställningar, arbete.

Populära inlägg