Hängde med Grabben

Hade lite skönt häng med min son. Grabben, som vi kallar honom. Jag ser ju helt vild ut, som en boxare från Londons dåliga distrikt. Skitkul, faktiskt.

Grabben är bra. Han har idéer och tankar om livet. Uppskattas. Det är han och polarna som ska ta hand om det som vi lämnar efter oss.

Det blev en 1200 stycken som läste mina enkla rader om mobilen som kamera. Den här är tagen med min Ricoh, som jag alltid har i fickan. Men, märkligt ändå, hur mycket lite plåt kan intressera andra människor.

Det rullar på, för fjärde gången tappade jag mitt gymkort i morse. På gymmet givetvis och de gulliga tjejerna läxade upp mig igen. Det är också trevligt, men det är snart slut med gym för i år. Snart blir asfalten varmare, om en två, tre veckor, tror jag och efter det blir det inget gym och inga D-vitamintabletter heller, för då blir det sol.

På vintern har jag tre standardgrejer. Ingefära och gurkmeja i yoghurten, d-vitamin och 1600 som standard på kameran. Efter första mars är det slut med d-vitamin och 1600, då börjar sommaren med egna apelsiner från våra träd på Naxos och 400 asa i kameran som standard.

Ja, Ni ser. Man är en sådan som stadigt kör med samma år ut och år in. Säkrast så.

Populära inlägg