The long summer comes to an end

Det har blåst några dagar och varit ovanligt kallt för att vara september. Sommaren börjar långsamt gå över i höst. Igår eldade jag i den öppna spisen bara för jag tyckte det var mysigt att ligga där och lyssna på vinden och se elden. För nån vecka sedan skydde man solen, nu söker jag upp den. Jag gjorde min intervju med Lensculture och släppte min mickebergnaxosangel, bloggboken, som en hel del har gått in och läst.
Det är helt okej, jag är nöjd och ska göra en Blurbbok på bilderna om en vecka eller så........

Nu gäller det att satsa på nya grejer. Workshops nästa år, plåta skidåkning i vinter, försöka jobba på en retroutställning...det är alltid något, eller som Frank sa, man måste alltid ha en pinne i brasan.

Jag har plåtat hela sommaren med mobilen för det mesta, har fungerat perfekt, se bilden ovan, tex. Jag är ganska nöjd, faktiskt. Ser att Jh ska släppa en ny bok i november , annars har väl den svenska fotosommaren varit ovanligt pigg, Planket var ju underbart, och Frickens trädgårdsparty var också helt perfekt. Det rör sig, det rör sig.

Jag återkommer med mer info när jag vet mer om lite andra grejer.

Populära inlägg