Det blir en bråkig höst

Det blir en bråkig höst. Nu kommer Nordan.
Kände det idag.

En gång i tiden gjorde jag den här bilden till ett skivomslag med Tomas Andersson Wij. En annan bild jag gjort, på Johnny Rotten, skulle pryda omslaget på en bok, worldwide och förlaget frågade vad det skulle kosta. 7000 kr, sa jag.

Det blev inget omslag, men boken är ute. Jag har gjort omslag till böcker vars författare fått Nobelpris. Jag slickar inga äss för att få min bild på en bok.

Det är höst ute, på med kepsen. Jag drar till Mallorca på tisdag morgon. Vi ska filma och cykla. Den magre fan och jag. Vet  inte om det blir så mycket cykel, man börjar ledsna. 450 mil i år får räcka.

Det rullar på, som man säger. Det är en tid då det händer saker och ting.

Det blir en bråkig höst och sedan en vinter som vit bomull. Det är vad jag drömmer om. Det är vad det borde bli.

Populära inlägg