Det här med blogg...

Jag o polarn Axel, den svenske mästaren och världscupåkaren i slalom. Vi sitter på min röda Ferrari, numera har jag en blå, men den röda rullar fortfarande, omöjlig att slakta.
Axel kom just hem från träningsläger, slog sönder tummen, så nu blir det gips för stackarn fram till premiären i Levi.

Själv är jag förkyld och kan inte cykla, JÄVLIGT frustrerande. Jag blir tokig om jag inte får träna lite.
I alla fall längtar jag efter tio minus och en meter snö, SNABBT. Såg att det skulle snöa i Duved på måndag. Gläder mig, så i november kanske man är på skidor igen och jag ska försöka lura av polarn några han inte använder. Han skäller hela tiden på mig för han tror jag säljer skidorna svart, men ack nej. Efter varje säsong går jag ner på Myrorna och sätter dom i facket för elektroniska prylar och där står dom väl fortfarande om inte någon stackare har köpt dessa avlagda formel 1skidor.

Jag la ju ut en jäkla massa bilder de senaste dagarna och jag kom på att jag glömt en hel del dessutom. I alla fall var responsen grym, strax under fyra tusen pers som kollade på två dagar. Då var det kanske ändå inte meningslöst. I veckan ska jag göra en Blurbbok med alla mina projekt, skriva om tiden, politiken, utrustningen och vad och hur jag tjänade pengar på bilderna. En riktig nördbok. Dessutom kommer ett kapitel att heta Friends and lovers och där kommer en hel del aldrig förr publicerade bilder.

Lev väl vänner.

Populära inlägg