På tal om livet.

Det är mycket med SD nu. En del ska stå bakåtvända, andra ska bua då då snackar. Postisarna ska skita i deras post, affischerna ska rivas ned osv...det är mycket nu. Allt för att det ska vara så demokratiskt. Jag är med på det mesta, ser också att FI verkar komma in i EU. Nice,,,,sedan kommer väl deras största grej att vara att de sätter blåslampan i röven på alla sega gubbar. Heja,
Nå, tillbaka till SD, och alla vända ryggar. Jag kom att tänka på en av mina släktingar. En dag för några år sedan gick skinnheadsen uppför Götgatsbacken, en trettio, fyrtio renrakade typer och skrek zieg heil hela vägen från Slussen till Medis. Inte en snut i sikte, alla var bortblåsta.

Då sa min släkting, som är en genuin knegare, snäll, ordentlig, men vänsterorienterad. " Det här är ju löjligt. De får gå oantastade och skrämma livet ur alla människor och snuten gör ingenting. Vi borde helt enkelt samla ihop oss och  spöa skiten ur dom".

Intressant va? Nej, så klart inte. I demokratins namn ska vi anpassa SD till våra liv. Låta dem snacka sin goja, låta dem hänga upp sina affischer i T-banan, affischer som vi själva varit med om att pröjsa, låta dom kosta samhället hur mycket pengar som helst. Dessutom tycka synd om dom då de misslyckas med att få snacka ( se Expressen).
Nåja, huvudsaken FI kommer in i EU, sedan får vi se vad min släkting säger.

Populära inlägg