Allt går bra

Vilken jävla dag. Började skriva på min bok om livet. Tre timmar senare raderas hela texten. Okej, no panik, skriver nytt i morgon. Polarn ringer o vill ha med mig i en fotodiskussion men jag har lämnat sådant bakom mig. Jag kommer att göra slut på den tillvaron i boken jag skriver som tydligen inte vill bli skriven eftersom den raderar sig själv.

Fedex ringer o har en bok till mig men eftersom jag inte ligger dygnet runt på dörrmattan o slickar deras fötter så kör de förbi min port. Jag hoppar på jonnen o skannar gatorna tills jag hittar bilen med mina böcker. 
Sedan hem för att skriva blogg men då blir jag utkallad på fika av långanders som vill diskutera långkalsongernas inverkan på prostatan.

Själv säger jag bara att bananer ger förstoppning o svenska äpplen bra glid i tarmen.
 

Kommentarer

Populära inlägg