Kärrtorp

Läser om nassarna i Kärrtorp. Är förbannad på mig själv att jag inte var där och plåtade. Missade grejen helt. Ännu mer irriterad blir jag då jag ser alla dåliga bilder därifrån. Där hade man kunnat göra lite nytta. Jag sitter och försöker göra en bloggbok men då jag överförde hela min blogg till Blurb så blev det långt över tusen sidor. Dyrt, tungt och ogenomförbart.

Jag ska vara med i en fotoutställning på Hasselblads i febr. En massa fotografer, kanske kan bli något. Jag försöker vara med i en fototävling, letar efter gatubilder som är tillräckligt röriga och ofokuserade för att delta. Har verkligen svårt att hitta sådan, för jag tror på att en bild ska vara komponerad och någorlunda tydlig, inte övertydlig. Jag letar vidare, lev väl så länge.

På bilden fine Tomas, plåtad i Mykonos för några år sedan.

Populära inlägg