Män

Jag har läst en hel del manliga inlägg om Rheborgs plåtning av sin dotter. Moralpanik, skriker en del män. Jag plåtar minsann mina barn halvnakna oxå, osv. Ibland undrar jag om en del män är efterblivna? 
Det artikeln handlade om , som tjejen Linnea skrev, var att det var en könstypisk bild, ett stereotypt sätt att förhålla sig till hur en man plåtar en brud. Det handlar inte ett skit om moral, bara om att brudar kan känna sig fett trötta på att ses som något som ska kläs av för att det ska bli en bra bild .

Tänk tanken att varenda brud som plåtar män har den brillianta ide'n att alla killar gör sig bra på bild i skitiga kalsonger o bar överkropp? Någonstans tror jag som man att man ledsnar på att stå i kalsonger? 

Moral, jag tycket man ska plåta allt, knulla, sex , fittor, kukar, men det får inte bli töntigt o inte vara könssterotypt, men gärna ångande o jävligt omoraliskt.

Kommentarer

Populära inlägg