Livet

Hälsade på en polare igår, i deras fina hus i trakterna kring Flen. Måste erkänna att jag fick en slags lust att bo på landet, påminde om Naxos. På natten satt vi i bilen o kollade på ett vildsvin som var stor som en kraftig schäfer . Huva.

Min blogg går som ett skott. Igår hade jag 2500 läsare. Heja.

Märkligt många tycker jag ska köpa den nya Panasonicen? Jag är inte speciellt imponerad av den. Ser klumpig ut. 

Mycket gnäll om värmen. Ta och gå ut och sätt er i skuggan o njut. När det kommer till klimat förstår jag mig inte på svensken. Jag älskar alla väder , utom sthlmsvinter. Ni vet gråblasket.

Livet rullar på. Nya tankar hela tiden. Nya bilder hela tiden. Frågan är hur man får bilderna att betyda något, slå igenom?

Jobba, jobba, jobba. Det är det enkla svaret.

Kommentarer

Populära inlägg