En gång skrev en kritiker om mig att jag var en sängkammarfotograf. Det stämmer nog. Man ska fotografera dom man tycker om. Det är viktigt. Är människor viktiga för en så ska man fotografera dom.

Den här bilden tog jag på morgonen med min telefon, kunde inte hitta riktiga kameran och så fick jag rycka fram mobilen istället.

Allt går. Om man vill. Cyklade fem mil idag, var jävligt varmt, ljuvligt, men hade fyllt en whiskyflaska med vatten och när vattnet blev ljummet, vilket det blev snabbt, så smakade det rejält mycket gammal, billig virre.... jaha, här kommer Bettna, tar en klunk virrevatten , hm , fina fisken,,

Nåja, life goes on. Sugarman fick sorgerliga recensioner i blaskorna. Att han var slut, trött, tappar rösten. Ja, det är hårt att åldras, tro fan inget annat.


Populära inlägg