Jaha ja, vätskorna börjar komma på plats. Skrev en text till Jenemark, den duktige fotografen. Hoppas han vill ha den och sedan luftade jag hojen lite försiktigt, läste kommentarerna om hockeyfinalen. Det var en bra final men det bästa var att det buades då Reinfeldt kom i bild och det värsta är att behöva se halvprinsen i bild på sportsändningar.

Annars var det bra, liksom. Det är för mycket meningslösa höjdare på sportevenemang. Reinfeldt håller tydligen på Djurgården, det där överklasslaget som bara fallit rakt ner i brunnen sedan Tumba, Rolle,Lasse Björn och co höll i gång lagets alla olika grenar. Bandy, fotboll och hockey var det ju många i Djurgården som spelade på elitnivå.

Numera tycker jag alla Stockholmslag bara kan sjunka rakt ner genom jorden. Tacka vet jag Luleå, Skellefteå, Modo osv,,,lag som byggts upp från grunden och inte har en reaktionäre statsministern som fan.

Jaja, man börjar komma igång, skickar fakturor och ska köpa en ny kamera om en månad eller två. Yes, min födelsedagspresent. Jag gick upp ett kilo i helgen. Min ogifta fru passade på att tvångsmata mig med alla sina fantastiska kakor och jag är ju ett lätt offer. Tycker om allt och vill bara ha mer. Kallades för kakmonstret som liten.

Som sagt, kör hårt, livet kan sluta vilken dag som helst. Fast, å andra sidan, brådska skymmer sikten.

Populära inlägg