Första riktiga repan på cykeln. Det är ganska eländigt på vägarna, grus och is och snö ibland. Man får passa sig så man inte kör omkull och satan vilken sketen luft. Bilarna river verkligen upp skit så här års,  men fint var det även om jag lät som en raspig fil i halsen då jag kom hem.

Sitter och försöker få ordning på trehundrafemtio stora kopior. Så mycket bilder i format större än 30/40 kräver ordning och reda. Mina analoga printar måste ju behandlas som ädelstenar för jag kommer aldrig att göra några nya, förutom de hundra, hundrafemtio jag har i större format. I mindre format har jag kanske trettio lådor.

Nog om det. Sortering pågår. Ikväll ska Zlatan o co möta Barca. Blir nog att ta en öl på krog för att se en halvlek. Troligtvis får inte Zlatans gäng låna bollen. Barca är helt fantastiska. 

Jag slår mig på en tippning, 4 -0 till Barca. Total utskåpning alltså. Såg också att Zlatan tjänar 77 mille netto, per år. Jag säger inget så har jag inget sagt.

Kommentarer

Populära inlägg