Finn fem fel. Först får man inte ha reservdäcket under sadeln, sedan är det inte bra med vattenflaska om man cyklar under två timmar(räknas som doping). Det enda som accepteras då är en klassisk Cocacola i tröjans bakficka.
När man har cyklar tar man av sig mössan, om man nu inte bestigit en topp i Touren. ( jag ser att han har mössan på sig, måste tukta honom bättre). Då får man ha mössan på sig en kvart efter man klivit av hojen. Det enda man dricker är espresso. Allt annat går fetbort.

Man åker inte i teamkläder om man inte är sponsrad av teamet. Jag försöker köra i Söråkers cykelklubbs tröja men de verkar ha lagt av. Så nu kör jag i ngt hemkört som det står Expressen på och lite annat.

Sedan, vad man har för cykel är inte viktigt, bara den är välskött, sadeln och styrlindan lirar ihop. Jag har grå sadel, var vit från början och svart styrlinda. Klart godkänt ,,,ja, sedan är det väl bara att cykla?

Kommentarer

  1. Funderar på om han inte vrider av den stackars cykeln om han trycker på ordentligt med de där styrkelyftarpåkarna? ;)

    SvaraRadera
  2. Ska man bara ha ett flaskställ ska det sitta diagonalröret.
    Lasse N

    SvaraRadera
  3. Ja, det är då fan att man ska måsta ändra på allting,,,,jag hade det så förr, men tyckte det var lättare att dra upp flaskan på sadelröret, men okej då, ändrar,,,

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg