Vi kan väl säga att jag kom till vägs ände igår med mina böcker. Nu gör jag inte mer, nu vill jag ha ett förlag som tar tag i grejerna. Själv ska jag återgå till fotografyrket. Simon kanske får rätt. Jag kanske börjar göra lite jobb för att överleva. La ut lite krokar, vet knappt hur man gör nuförtiden?

Det är märkligt att vara yrkesfotograf och bara ha en liten Panasonic,,den får inte gå sönder, då ligger man risigt till. Då blir det till att gå in på närmaste fotoaffär och köpa en ny pocketkamera.

Så är det. Framtiden blir i alla fall intressant. Man kan minst av allt säga att jag är inspirerad. I morgon, den 15 nov drar jag igång igen. Som fotograf alltså.
Annars var ju kvällens inslag Zlatans fyra mål. Det var grymt,,och SDfolket fortsätter att visa sin dåliga smak, den ena efter den andre torskar nu på våld och grejer,,och detta parti är tredje största partiet o sverige.

För övrigt börjar det braka loss i Europa, demos överallt och i min ögon påminner Sveriges ekonomi om  Spaniens innan de föll ner i problemen. Vi är ju ändå världens mest belånade land. Hushållen har mer skulder än något annat land. Det kan aldrig gå i längden.

Kommentarer

Populära inlägg